söndag 26 augusti 2007

Bantningen har börjat...

Om jag är riktigt, riktigt dum i huvet och får ihop lite stålar så kan det komma att sitta ett par FULCRUM Racing zero på eländet i vår. Fast det beror helt på... Jag har blivit besatt av dessa hjul efter att ha sett dem på Snackjannes hoj... Fast det kommer kanske att förbli en dröm... 7,3 vore phaett!

Ju st nu är vikten:

Har börjat spana lite på kåkar. Finns fina saker med all utrustning man kan tänka sig. Då inkluderar jag sådana faciliteter som pool. Får se vad det blir. Jag har lagt ut lite tentakler åt olika uthyrningsfirmor. Återstår att se vad som kommer att erbjudas. Snacka om barbeque varje kväll ! :o)

//Skogling

11 kommentarer:

Johan Mölleborn sa...

Vad var det min vägde? 7350 gram?
=O
/J

x sa...

Hur stora kåkar finns det?

Nypan sa...

Hmmm. Min hoj väger 7596 tror jag.
Funderar på att byta flasktäll, slangar och hjul. Då hamnar den under 7300. Kanske gör det redan imorgon, eller så väntar jag.

Patrik Skolling Möller sa...

Du har ju en barnram Johan. =D

Anonym sa...

slangar ja.. vad är 'bra' slangar vikt (och funktionsmässigt)?

däck likaså.. de gp4000 jag har idag känns lite sega, framförallt med billiga pendlarslangar i.

annars vet jag fortfarande inte vad min hoj väger. :(

Johan Mölleborn sa...

GP 4000 är bra däck. Köp ett par hyffsade slangar på 60-70 gram så håller de för punka också. 50 grammare måste man pumpa varje dag för att behålla trycket.
/J

Patrik Skolling Möller sa...

Jag har en våg mattel.. :o)

Nypan sa...

Michelin pro2race är oerhört bra däck med lågt rullmotstånd och god hållbarhet. Även Conti 4000S lär funka, och är väl snäpet bättre än vanliga 4000.
Kör med Michelin "light" slangar, dock inte latex, som man får pumpa varje dag.

Patrik Skolling Möller sa...

Synd att ProRace har samma kulör som benen på en hornjädda bara. Bianchi-grön svider i mina ögon... Men vafan, går dom så mycket snabbare.


//Skogling

Johan Mölleborn sa...

Pro2Race finns ju i en massa färger. Noob-skogling.

Nypan sa...

Dom går satan så mycket snabbare. Och dom finns i en herrans massa färger. Till och med svart-svart!
Det kommer en ny modell till våren, som säkert är jättebra, och jättedyra.