torsdag 11 mars 2010

Ett år kvar och redan dags för hets..

Det ska börjas i tid sägs det. Förra resan blev en storartad succé. Nu planeras det för fullt för en ny resa nästa vår. Än så länge är vi 15 pers. Det ska bli spännande att se vad vi slutar på.

För att sätta lite press och redan dra igång hetsen så kör jag en liten utmaning. Den som ställer av mig i Sa Calobra får en flaska vin från Santa Catarina. Skriv i kommentaren om ni nappar, och vad ni sätter emot. ;)


Jag längtar redan!

/J

13 kommentarer:

Patrik Skolling Möller sa...

JAAAA!!

Johan Mölleborn sa...

Wohoo! Fight fight fight..

Tobbe Arnesson sa...

Du får uppdatera underrubriken på bloggen, det lär dröja väl länge till nästa 2008. ;P

Johan Mölleborn sa...

Fixat.

Johan Mölleborn sa...

Hmm, jag hade inte rättigheter till det. Nypan får fixa.

Markus Lindholm sa...

Whhhhoooohooo!

Markus Lindholm sa...

Jag antar vadet. Fy fan vad vi ska bomba serpor!

Vic sa...

Upp eller ner? Jag sätter emot en pava att jag ställer av dig på vägen ner :-)

mattel sa...

jag får handsvett av längtan efter den där vinaren.

mine! mine! MINE!

Anonym sa...

Jag är med och sätter emot med en smörgåstårta:)

Johan Andersson sa...

Bara man går ner en 20 pannor och trycker i sig tillräckligt med CERA så ska jag väl kunna ställa av dig. Pinsamt för dig när jag gör det på en fulkines bara..

Johan Andersson sa...

Lite dåligt med hets här....

Tille sa...

Dags att styra upp datum?