söndag 30 mars 2008

Sista "premiärturen" inför Mallis...


Om en vecka åker vi och idag söndag var det dags för första långrundan på nya hojen. Det var kladdigt ute och jag gillar inte knaster och felväxlingar. Men jag konstaterar att 9,9 mil utan en enda felväxling eller knak. Minimalt med knaster också. Det funkade kalasbra ! Inga anmärkningar alls. Har inte kört 10-mila på ett tag så det känns lite i kroppen. Speciellt då Johan tidigt visade vart skåpet skulle stå. :)

Väl hemma så kände jag mig faktiskt oförskämt pigg. Kanske Colan Magnus och jag tog i Jakobsberg var precis vad man behövde. Nu är min lilla vän i alla fall nybadad och skall i veckan packas ner i sin lilla låda. Årets höjdpunkt är nära nu. 6 dagar kvar !

//Skogling

3 kommentarer:

Johan Mölleborn sa...

Hon ser riktigt kåt ut i badet. Det var en härlig runda som sagt. Men tyvärr sabbade jag PF-ramen så jag får köra Treken istället. Men det blir minst lika mulligt det.
Ska meka ihop den under veckan. Sen blir det tvätta, packa, skruva och böga för resten av slanten.
/J

Unknown sa...

Blev fett trött, käkade för lite under passet, hade ingen energi på slutet alls. Men riktigt skoj, nu är det nära till Mallis..

Anonym sa...

Dåligt med uppdateringar här.

Vad är på G 2009? ;-)