lördag 17 mars 2007

En lördagskväll i förorten


Just nu kom jag att tänka på det, eftersom det just nu är en lördagskväll i förorten. Inget ovanligt med det, man tar ett glas vin, kikar på TV, och bara slappnar av.
Om exakt 2 veckor, sitter jag också i förorten. Dricker ett glas vin, och slappnar av.
Skillnaden är den att det då är en förort till Palma, eller kanske egentligen en förort till Magaluf ( jag är lite osäker på hur man ska definiera utkanten av Palma Nova )
Ibland längtar man ganska mycket till en lördagskväll i förorten:-o
/Nypan

2 kommentarer:

Patrik Skolling Möller sa...

Det kommer funka. Numer har jag vit stylinda dessutom. ;o)
Dagens låt,grupp och gitarrsolo:

httpwww.youtube.comwatchv=h3UD5ZqwHEY&mode=related&search=

//Skogling

Johan Mölleborn sa...

Det bästa jag vet är att dricka vin i förorten.
/J